ninnej

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av ninnej - 20 juni 2011 21:12

Idag kom den.. Halvvägs in i dagens andra pass. Förkylningen allstå. Halsen tjocknade till och svetten kom snabbare än vanligt. Inte för att dagens tempo gjorde saken lättre! Sjukt mycket att göra och alldeles för lite personal.. I morgon är dagen jag skall öppna cafeet själv och får börja klockan 7.. Och vt ni vad det innebär?? Att väckarklockan är ställd på fucking 0530!!!!!! Djiiises. Jag har inte gått upp så tidigt sen... Jag vet inte när. Bäst att låtsas att jag inte är sjuk. Starting now... Nu skall jag tvinga mig själv att somna till ljudet av fotbollsspelande, skrikande ungdomar, grävande gerbiler, regn och moppar. HEJ öronproppar!! Nä. Är inte på nåt vidare värst humör :p

Av ninnej - 20 juni 2011 09:30


Har träningsverk i armar och axlar. GÖTT! 

Idag är det vilodag förutom att jobba i 9 t... Men ingen träning utöver det hade jag tänkt. 

Nåja.. Ha en bra dag! =)

Ovido - Quiz & Flashcards