ninnej

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av ninnej - 13 juni 2011 11:12

Ögonen känns ihopklistrade och näsan täppt. VAD NU DÅ?

Feng Shuiade mitt kök lite igår, men det känns bara ännu mera oharmoniskt numera. Måste iväg till nån second hand och köpa en spegel. Hrmpft? En spegel?Eftersom jag måste stå med ryggen mot dörröppnignen när jag diskar står jag (enligt feng shui) och är rädd att någon skall komma in. Eller.. jag har helt enkelt inte koll. 


Jag gör sällan mat eler huvudtaget diskar eller håller i ordning i mitt kök. Så nu skall trivselnivån upp. Inspirerande tavlor.. En spegel.. Och lite mera växter :) Så snart, vänner.. Kanske det blir middagsbjudning här hemma! :O


Nåja. Har hursomhelst börjat dricka te igen.. Så någonting kanske har hänt med köket? :)

Fin kopp va? Det är ny... Ännu en litt min samling!


 


Av ninnej - 13 juni 2011 01:18

Efter att ha lekt med mina gerbiler och klättrat på väggarna i kväll fick jag äntligen samlat mig och fixat 4 bilder på min syrra som också skall upp här hemma på väggen.

Den minsta syrran hänger redan uppe, så nu får Amalie komma på plats också. ÄNTLIGEN! Tycker skuggorna i bilderna är spännande!


       

Ovido - Quiz & Flashcards