ninnej

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av ninnej - 24 maj 2010 09:00

God morgon alla! Tack för alla kommentarer både här och på facebook rörande tidigare inlägg! Jag hade ingen aning om att det skulle "påverka" så många. Jag kände mest för att skriva av mig, och dessutom vill jag inte skämmas!


I dag blev jag väckt av pappa (vilket inte är så ofta eftersom jag inte bor där) klockan 0700! Oh my. Och jag skulle få skjuts till Göteborg av farmor och farfar. -Om det inte hade varit för att jag är en ganska usel vägvisare så hade det säkert gått bättre. Men fram kom vi ^^ 

De andra dagarna har jag också blivit väckt tidigt. Av tupparna på gården. Och i helvete vad irriterande. Men men. Är man på en gård, så är man! Har typ varit ute hela helgen och fått ganska mycket färg, om än röd, så är det färg! Har hjälpt till en massa med att sätta potatis och plantera grönsaker och grejer. Och såklart gosat en massa med fåren och lammen. Jo baggen där är ganska läskig, så jag hade pappa med mig, och stod bra nära stängslet ^^ Bara ifall xD


Jag har mått väldigt bra i helgen och fått mycket fysisk aktivitet. -Har dock inte gått ner något mer i vikt denna veckan. Eller jo. Typ 0,5 kg, men det syns ju liksom inte så väl på vågen xD Men enligt vågen har min muskelmassa ökat lite i procent, medan fettet har gått ner. Och så länge det är den vägen, så är det bra! Tycker jag. 

Laddar upp lite bilder på grisungarna som vi hämtade till gården, och sen skall jag duscha, om jag inte somnar!


-Har uppkörning i morgon kl 0800 i Ulricehamn, så jag skall åka dit om inte alltför länge också! Full fart. Brumm brumm.


              


Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards