ninnej

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av ninnej - 14 maj 2010 10:58

Charlotte: "How are you gonna swallow all those?"


Samantha: "Have we met?"


You just gotta love 'em!


KRAM!


Av ninnej - 14 maj 2010 10:23

Morgon. Eller snarare förmiddag. Är ensam, och det är inte så jäkla roligt. Äter frukosten framför datorn, det är ju lika bra. Och en stooor kopp te skall ner. Har redan klätt på mig, vilket är ganska ovanligt numera. Brukar sitta i pyjamasen tills jag måste lämna lägenheten. Men idag måste jag gå och handla mat. gottgott.


Satt uppe till jättesent och gjorde handlalista och meny. Vilket jag brukar göra... så man inte handlar på sig allt möjligt annat. Jag har ju ändå tid att göra god mat. Fattar egentligen inte hur dagarna bara försvinner. Jag gör ju ingenting känns det som. Och inte är det skönt heller. Att vara sjukskriven och hemma... Alltså.


Idag blir det morotsplättar till lunch, och fisksoppa med skaldjur till middag. Har aldrig gjort eller smakat morotsplättar. Haha. Men det låter så gott. (okej vi har kylen full med morötter...)


Dagen idag skall spenderas i böckerna om körkortsteori, eftersom jag har tid för teoriprov på Måndag redan. Ojoj! Nu blev jag nervös. Hoppas det går att plugga HELA HELGEN! - Wish me Luck!


Kram!



Inte för att detta har med saken att göra, men det är bara så jävla roligt! xD

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards