ninnej

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av ninnej - 13 maj 2010 17:19

pffft... Under dagen har jag blivit på bättre humör! Wohah, och hade nyss ett jobbigt styrkepass på 40 min. Skönt nu... Inte i morgon.. Tror jag.


Jaja. Nu ska jag och Karl spela lite Mario Kart 64! Det är så sjukt roligt.. Haha..


Kram!


  

Av ninnej - 13 maj 2010 12:38

Japp! Här kommer några bilder. På Karls syster... Är ju inte klar än. Men på god väg! 


       


Hade varit kul att publicera en massa saker jag har gjort. - Vad sägs?


Kram!

Av ninnej - 13 maj 2010 11:23

Morgon. Helt okej.. Faktiskt. Kunde sova till 10 och kände mig rätt lugn. Fast det är frustrerande att inte känna för att göra någonting. Vill inte ligga kvar. Inte gå upp. Inte äta frukost. Blah. Känner mig.. Rastlös. Det är så mycket jag borde göra, men som inte går för sig... Jag är ett hinder för mig själv, liksom. Fy fan. Fattar inte grejen med att må dåligt. Ångest och allt det där.. 


Konstigt att det kan bli såhär. Jag tror ju inte ens på det. Men nu måste jag ju. Men det är fjantigt. Jag hatar det...... Jaja... Började med "lyckopiller" igår.. Efter noggrant övervägande... Men jag vet inte. De börjar visst fungera efter flera veckor... Hoppas detta kan försvinna snart...Orkar inte mer...! Blah! 


Om intresse finns: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20030808000616&DocTypeID=5 Om min såkallade räddning. Pfffsss...!


I tillägg till detta närmar sig datum för uppkörning och teoriprov. Och det är ju aningen problematiskt att det bara inte går att plugga. 

Dessutom har jag blivit besatt av min vikt/kropp. Inte sjukligt, men tränar och äter bra mat. (Don't worry). Och inte vill jag springa idag heller! Jaja... Jag har ju gått upp ganska mycket i vikt sedan jag började må dåligt..... Och trivs inte. Trots att brösten har blivit större... Hehe.. Men det är inte värt det...


Jaja.. Jag babblar på! Älsklingen har vaknat nu. Och ikväll åker han till Strömstad (http://www.stromstadspa.se/) för att jobba. Han är så duktig.. Men det suger att vara hemma själv!


Kanske jag skall rita lite igen idag, Började med en teckning igår. På Karls syster. Kan ju fixa bild sen!


Kram på er!


  

Ni kan ju gissa vilka detta är :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards