ninnej

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av ninnej - 19 maj 2011 22:37

Jag sitter här med dundrande huvudvärk. Haft sen i morse då jag och Karl vaknade på varsin fel sida om sängen. På fel ben...

Började med sura miner om man säger så.. 


Varit i skolan och fått mycket gjort. Sen bar det av till staden för att träffa syrran som åker till Rhodos på söndag... Irrade runt i massa affärer utan att få något alls gjort.. Bara massa prat och långa ögon på det ena och det andra. 


Är lite avis på min mamma jag..!

Eller.. Jag avundar henne inget, men jag skulle också gärna vilja ha. Avund är ett dumt ord. Avundssjukan som mamma kallar detta syndromet. Då man kläcker ur sig en massa könstiga grejjer om saker man egentligen tycker är fantabulous!

Hursomhelst. HON HAR ETT HELT RUM FYLLT MED SCRAPBOOKINGGREJJER....!!!! 

Förstår ni? Typ hela min lägenhet fyllt med papper, lim, band, pärlor, glitter, och olika häftiga maskiner som klipper och skär och allt vad de gör... 

Det bästa av allt är nog att hon inte behöver städa undan allting... 

Hittade en bild tagen hemma hos en annan tjej som heller inte behöver städa i sina scrapbookinggrejjer.... Eller? :)


  


Jodå. Avundsjukan har kommit till Mölndal.... Definitivt. Nu tänker jag lägga mig i sängen och läsa vidare om hur det gick för Lasse Gustavsson.





Ovido - Quiz & Flashcards