ninnej

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av ninnej - 2 maj 2011 17:16

Jasså. Long time no see. 

Känner att jag behöver skriva igen.. Det är ett år sedan nu. Sedan jag ramlade ner i ett stort svart hål som jag aldrig trodde jag skulle komma upp ur.. 

Det gjorde jag på sätt och vis. Kom upp alltså.

 Har dock insett ett och annat sedan dess. 


Varit fri... Varit rädd för framtiden. Skaffat mig extrajobb och varit duktig i skolan. Varit duktig hemma, varit en bra vän. 

Och nu? Faller jag igen? 

Har i alla fall grävt en grop.. 


Ni behöver inte förtvivla. Med ett bittert grepp om sanningen blickar jag framåt. Jag är inte ensam. Jag har ju er. Måste skriva av mig innan jag blir kokko. 


Blandar ihop fantasi och verklighet. Sömnen blir nyckeln i mitt liv och jar är trött. 

Att gå i shorts i April känns heller inte rätt. 

Men nu är det Maj... Jag fyller snart år.. Igen. 


Nu avslutar vi detta mindre intelektuella inlägget tycker jag.



   Bild från Bosa, Sardinien April 2011.

Ovido - Quiz & Flashcards