ninnej

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av ninnej - 17 maj 2011 12:50

Började dagen med att inse att jag inte hade någon frukost i hemmet.. Mjeh. Så så var det med det. Hade ju havregryn och vatten. Så då blev det gröt. På mitt gamla lands NATIONALDAG! 

Anywho. Det är gott med gröt tycker jag.. 


Skall äntligen ta tag i disken idag och sen cykla till affären!

Och åka till Karl sen.. -Jo nu vet du det, skalman ^^ 

Glömde min mobilladdare och mitt hjärta där igår.. Och det är svårt att ringa och greja med en massa saker när mobilen är död. JÖBBIT!


Ha en bra dag! Och eftersom det är norges nationaldag får ni fira den bäst ni kan! ;) Vilket innebär: Obegränsat med glass och korv, klä er i folkdräkter, vinka till de kungliga, och om det snöar/regnar så blir stämningen den rätta! :) -Och glöm inte skoskaven!

-Skrivet för ett år sedan i bloggen ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards