ninnej

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av ninnej - 11 maj 2011 19:26

 

God kväll! Ja.. För det är det det är. 

Har berikats med kulturen vid Gunnebo Slott idag, läst om någon Johns kärlek för ormar (typ som på en tipspromenad).. Blivit svettig och känt mjölsyran slita i musklerna. 

Backarna var sega, och likaså jag. Min stolta springare och jag.. 


Det rosa strecket är jag. Eller sträckan jag cyklade... plus lite krimselikrums. Ungefär 10 km! INTE DUMT säger jag :D 

Det kanske finns appar till iPööden som visar hur långt man cyklar?


Och jag har ont i röven. Sadeln försöker nog ta livet av mig... Sakta men säkert. Skall köpa något skydd för beniga arslen innan den lyckas!! XD


Let's get this boney ass in the shower will we.. ;)

Av ninnej - 11 maj 2011 13:46

 

Av ninnej - 11 maj 2011 13:07

Ja. Då har jag gjort det igen.. Fyllt år!

Och det känns... Inte alls annorlunda. Haha.. Det kanske det gjorte när man var liten, men nu är det slut på det. Inget pirr i magen dagen innan och inte svårt att sova. 

Förväntningarna har sänkts och jag är nu glad om jag har en bra dag.


Vilket jag verkligen hade!

Underbart väder hade jag också...! :D

(Och åkte och köpte CYKEL! Så nu har jag en stolt springare ståendes i cykelstället utanför.. KLAD KLAD!)



        

Ovido - Quiz & Flashcards