ninnej

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av ninnej - 5 maj 2011 23:56

Idag har varit en bra dag.

Kom upp i hyfsad tid och var chockerande nog i skolan vid 10! Kände mig så duktig!!

Det värtsa var att jag fick en hel del saker gjorda också...!

Lär nog få sitta och slita i några timmar till, men nu är jag på G alltså... Bara så ni vet! - ni får passa er som satan ;)


TODAY:


Gått till skolan.


Ätit kanske den godaste lunchen ever.. I alla fall av luncher i skolan.


Varit produktiv.


Gått till Järntörjet för fika på Steinberg och N-nåntingberg med elouise.


Åkt till Masthugget och Ed's kroppskonst för att göra min traguspiercing vacker.


Och sen... Har jag bokat tid för tatuering. (mer om det en annan gång)


Åkt hem till skalman och därifrån åka till vårdcentralen med hans arm.. ( well, yes, han var också med)


Kollat på Baksmällan.


Duschat.... Etc etc..


Och är nu VÄLDIGT redo för sängen. :) Har haft en bra dag. Kanske redan sagt det. I think I'm back ;)


 


Ovido - Quiz & Flashcards