ninnej

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av ninnej - 4 maj 2011 20:27

Och du försöker hålla masken.. Så du kan sväva över marken...


Så fantastiskt otroligt bra. Veronica Maggio.. Ingen humörhöjare men ändå. Så vackert. Enkelt.

Mår väl bra idag. Typ..ish.. Hehe.. Kommer igång mer och mer. Haft några nagars kortslutning men jag vet att om jag bara fokuserar på det jag skall göra och tar en grej i taget i några dagar kommer det bli bättre.


Nu väntar jag på Karl som är och köper ost. Sen blir det film och chips. Det är vi värda. Han och jag.



Andas...





Av ninnej - 4 maj 2011 12:40

Jag överlever!

Efter en milt sagt fördjävlig morgon och förmiddag åkte jag och min fina Louise in till stan med stort G och käkade SUSHI! Maaama vad gott det var. Sen skulle Angiepants firas och det gjorde vi på Condeco innan vi gick och så Water for Elephants på bio.

Mycket mycket bra. Det märks idag att jag mådde bra igår! :)


Så, nu...Skall jag träffa E-Louise och PLUGGA. Shajt... Vi är major duktiga! 


Efter lite snack om tatueringar i går under fikat började jag själv fundera på om jag också äntligen har hittat det jag vill gadda. Hm.. Kan visa sen när jag kommer hem hur jag tänker!


 

Ovido - Quiz & Flashcards