ninnej

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av ninnej - 3 maj 2011 12:08

Ja-a.. Sitter med min frukost.. Havregryn med havremjölk och pumpakärnor. Blivit lite av en vana det där. Även ett glas juice har jag framför mig.. Tänk på det! Min juicedrickande bättre halva av en Karl måste ha juice till frukost.. Så därför har jag det. 

Nu kikar solen fram så mycket att jag knappt ser vad jag skriver..

Och tydligen har det snöat?


När klockan ringde i morse var det samma gamla. Snooza, snooza... Och sen stänga av och ta sovmorgon efter att ha insett att ingenting lockar idag. 


Sittandes på toa med ångest över att ha låtit saker ta överhand kände jag en liten fläkt av lust att gå till skolan. Så det tänker jag göra! Mihiiiih! Efter frukosten här bara...


Efter det skall jag nämligen möte upp min alldeles egna Angiepants som fyller år idaaag! Tycker så in i granskogen mycket om dig bryden!! <3 <3 <3


HURRA FÖR DIG!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards