ninnej

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av ninnej - 27 mars 2011 22:10

Sådär bloggen! Nu har jag varit i stan och hängt med lillsyrran medan päronen hade möte..Vi gick på bio och såg Rango. Något trökig. Men ganska nice ändå. Nu ligger jag raklång i sängen eftersom jag under dagen fick besök av en miljard TÖMMERMÄN.. Och mår jävligt dåligt :p hahahh... Så tragiskt. Nästa sak att inskaffa är definitivt resorb, eller någon annan sorts bakistabletter... Har verkligen ingen lust att må såhär.Är supahdupahtrött så nu blire gött att sovaaaaaaaaaa.... Puss puss

Av ninnej - 27 mars 2011 15:09

Oh... My... God.

Det är morgonar som denna man lite ödmjukt ber om ursäkt till sin kropp.. Tackar den för att det hängde med hela gårdagen. Tackar sina fötter för att de trots allt fortfarande sitter kvar. 

Jag blev i alla fall tokigt full, och det märks idag. Sov till 1430 (ny tid) och skämdes som en apa. Men det var GÖTT!

Det var hursomhelst en GRYM kväll. 

Efter jobbet.. Som var stressigt som tuuusan (min 2:a gång). Ingen hade riktigt tid att hjälpa en så det blev till att ta sig själv i kragen och bara göra det. Var helt skakis den första timmen.. Men sen lugnade det ned sig. Jag tänkte samtidigt att det är lika bra att lära sig "the hard way".. Vilket jag ju gjorde ^^ 

Det var hursomhelst jättekul att jobba. Trivs än så länge mycket bra :)


Sen bar det av hem till Sara för fix inför kvällen (redan här hade mina fötter svårt att hänga med).. Men jag fick i mig lite mat och lite gott att dricka och så var det igång! Vi gjorde oss i ordning jättelänge och det var skitskoj! Sen kom Angie och ljuset släcktes... Och Angie sminkades. Och blev supah-snygg!

Lite turkisk peppar shots... Lite spring till bussen.. Lite flabb framför grillen.. Lite hamburgare utan hamburgare... 

Det är ungefär såhär långt mitt minne sträcker sig.. ELLER JO! Vi hoppade ju hoppborg! (Det vittnar diverse blåmärken om...)

Lägger upp bilderna som togs igår...



 

     

 

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards