ninnej

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av ninnej - 2 mars 2011 17:11

Sitter och lyssnar på soundtracket till filmen TRON. Mycket, mycket bra. 

Det har hänt mycket sedan jag senast skrev, så jag tänkte säga några ord om saker som fastat på min mobilkamera! 


IDAG, ONSDAG

Ledig, eftersom jag var så in i... snabb på labbet i går. 

Mamma fyller år idag - 29 som vanligt!! GRATTIS KÄRA MAMMA   

Vaknade till borrande med slagborr hemma hos Karl och fick därmed ingen sovmorgon.. SNARK. Menmen..

Begav mig hemåt för plugg och brödbak. -Och vet ni vad? Jag lyckades nog med bröd för allra första gången! SÅ GOTT!

Och vaddå kvinnogöra? Det är ju tungt som fan!



I GÅR, TISDAG

Fick tillbaka tentan med GODKÄNT resultat!!! Så jävla GÖÖÖTT!!

Segern firades med sushi med Louise och sedan Fantastic Mr. Fox hemma hos Karl. Mycket bra film!

  


MÅNDAG

Fick besök av Karl på labbet, där han fick låna lite borr och grejjer medan jag gjorde sista finisheringen på det jag höll på med. 

Äntligen känns det lite lättare att förklara allting som jag håller på med där uppe!

Sen bar det av till bion och TRUE GRIT. 

Ingen film för djurälskare... :p Men den var mycket, mycket bra. 


    


SÖNDAG

Mamma skulle firas, så det blev att åka till Ulricehamn för tårta och hemmagjord pizza. En sväng ut i stallet hann vi även med. 

På bilden provar Sylvester syrrans hästs lindor och chabrak eller hur det stavas! Sedan var det Vagants tur.

     

  

Under Lerkes ridlektion fick jag besök av hennes ridfrökens två söta hundar, Yummie och Sebastian, som båda ville sitta i knät samtidigt XD





Ovido - Quiz & Flashcards