ninnej

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av ninnej - 13 mars 2011 20:25

Fartfylld helg igen. Hinner inte riktigt andas och reflektera..

Men jag har hunnit stanna till och andas in det härliga varma vårvädret några gånger.. Titta upp mot himlen i ett tomt centrum i Göteborg och fundera över uttrycket "The calm before the storm". 

Regntunga moln ovanför.. Inte ett ljud i stan.. 


Jobbade på Condeco Avenyn i Fredags, och nu är kontrakt påskrivet.. GÖTT!

Nu har jag heltidstudier och extrajobb. Är ganska nöjd med mina bravader såhär långt. Nu gäller det bara att sköta allting bra. 

Fortfarande inte fått tillbaka resultatet på sista döstentan som avklarades i Onsdags, men räknar med svar tidigt till veckan. 


Karl sitter bakom mig och går igenom det sista till sin tenta i morgon. Duktig han! <3


Min dator är fortfarande inte riktigt frisk , så det är tur att man får låna andras. Hahah.. Inte alls beroende. Nä. Men känner att jag mår väldigt bra av att skriva av mig lite här.. Varesig ni läser och reflekterar... Eller inte. 


Läst klart Kafka på Stranden. Mycket vackert. Fram till slutet då jag förväntade mig att få svar på allting Men det fick man inte.. Antar att den får läsas snart igen.

Rekommenderas i alla fall varmt att läsa. Man får träda in i en underbar värld, till och med flera... Även om det var lite knepigt att förstå sig på.. Har lite svårt att fatta surrealism ibland.


  


Jaja.. Det var nog det jag hade på hjärtat.

Varit på Orust over helgen och träffat på många härliga människor och tittat på fåren som snartsnartsnart skall lamma! Can't wait!! ^^


Ha det bäst! <3 

Ovido - Quiz & Flashcards