ninnej

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av ninnej - 10 mars 2011 13:58

Hej på er kära människor.. Idag är en extremt konstig dag.Som ni vet har jag inget teve..( ja jag kanske slutar tjata om det snart xD) och i går morse innan "den sista dödstentan" poppade det upp ett ordentligt brakarvirus på min dator. Min källa till kontakt med omvärlden.. Alla bilder. All musik.. Nejdå. SÅKLART är jag så smart att jag sparat allt jag är rädd om på en extern hårddisk.................. Not. Men det är lugnt. Jag tänkte att jaja.. Allt jag behöver har jag ju ändå i telefonen! Om det inte hade varit för att jag glömde den hemma hos Karl i morse. Hur fan löser man det liksom? Vi får se.. :p Så. Nu är jag DEFINITIVT på semester i stenåldern. Förutom det är jag fullkomligt pank ( snacka om att prioritera som en kratta) och har inget busskort vilket resulterar i promenader i ösregn eller tjuvåkning.. Men skit i det. Igår var Karl, Jacob, Louise och jag och såg Black Swan (jag sa ju att jag prioriterar som en kratta......) men för den filmen är det fan värt att äta gråsten! FANTASTISK!!! Otroliga skådespelarinsatser, spännande manus ( så in i helvete) och rysligt läskiga och förföriska scener. Definitivt den mäktigaste, jobbigaste, mest känslosamma, otroligaste bioupplevelse jag haft på väldigt länge.. Tittarna satt kvar i biosalongen och var tysta. Mycket mycket kraftfullt.. Utöver kvällen ville jag bara gråta. Fylld till randen med intryck från främmande platser.. Mycket glad över att Natalie Portman var med på min lilla hyllningslista här om dagen. Henne tar jag fan av mig hatten för!! Om ni undrar hur jag trots stenålders-mode ändå lyckas sprida mina ord här på nätet så är det för att jag, prisa allt som kan prisas för det, är ägare av en iPod också :) Lyckost mig..!

Ovido - Quiz & Flashcards