ninnej

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av ninnej - 15 mars 2011 10:43

Ännu en sjuk dag...

Har dock en artikkel som skall lämnas in i morgon som jag inte börjat på. Skall kolla runt lite här om jag kanske kanske kan få tag på något. Annars får man bege sig till biomedicinska biblioteket.. Och hm.. Just nu vill jag bara lägga mig på soffan och sova mer.. :p 

Men ICKE!


Har börjat dagen med att baka ut två bröd som har fått jäsa under natten. Vet inte riktigt hur det blir... Men vi får se. Vi märker, som jag så fint brukar säga. 


Viruset i min dator verkade vara falskt alarm. Norton Antivirus är i alla fall nu installerat.

Gosh... Jag sitter här och svettas... Ja.. Mycket jobbigt att ANDAS! Shit.. 


Kanske man skall ta upp något viktigt här snart.. Typ som att syndafloden än engång vällt över världen..

Face it. It doesnt want us here......


  

Ovido - Quiz & Flashcards