ninnej

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av ninnej - 19 februari 2011 11:16

Solen lyser in igenom fönstret. 

Förutom att det värmer ganska gott så visar den upp allt damm! -Jag dammsög igår, så man undrar ju lite.. 


I går gjordes det inte mycket.. Planerade lite inför mina båda älskade föräldrars födelsedagar i mars.. Vad jag skulle ge dem. Vill ju gärna göra själv! Så nu är det bestämt :)

Sedan åt Karm Kral och jag på Sushi King i Mölndal Centrum. Och det var.. Helt okej. Inte den bästa sushin, men helt okej.


Så var det att handla lite smått och gott inför kvällen och hem och städa!

Brudarna kom och vi hade mysigt så in i helskotta. Det blev mycket skratt och lite tårar. Massa snack om allt mellan himmel och jord.

-Det var så gott att se er igen tjejjer!


Tyvärr togs inga bilder.. Alls? igår. Jag vet inte vad vi sysslade med. 

Kan ju säga att jag fick stopp i avloppet i köket och därför inte hann göra några kakor! =( MÖ!


Såhär ser det ut när man kramar ett berg.


  

Ovido - Quiz & Flashcards