ninnej

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av ninnej - 3 februari 2011 23:23

Hrmpft.. I guess that one shut you up!


.....Mmmm.. Funderade i morse på vad min favorithobby är. Och. Jag pysslar ju med rätt många saker. Men det finns ändå en sak jag gör minst en gång om dagen... Och dessutom VÄLJER att göra.. Så det har inte med nödigheter att göra.

Kan ni gissa vad det är?

...Jag kunde inte komma på vad det var förrän jag totalt anfådd satt på bussen till skolan.. Efter att IGEN kutit som en dåre för att hinna med.

Stupid, huh?


Och sen. Sa kördirigenten nåt roligt idag.

Så här har ni ett nytt ord.

KYRKA = GIRAFFSTALL


..Jag höll i alla fall på att kissa ner mig O_o


Ni blir'e Nattfåk av Johan Theorin.. Får se hur länge jag håller på i kväll/natt. DET GÅR JU INTE ATT LÄGGA IFRÅN SIG DEN!


Tack syrran för superbra present;)

(+ Badbomberna jag fick i julklapp som färgade BADKARET blått!!)


Åker till Uschlehamn över helgen, så jag lär inte skriva nöt då. 

Ajö kära er <3


  

Av ninnej - 3 februari 2011 12:00


GOD MORGON! Eller.. Ja.. Nu blev det eftermiddag. 
Sitter och dricker te och har redan ätit upp mina rostade mackor med smör och bananskivor...
Det var något mamma jämt gjorde till mig när jag var mindre, och det är verkligen MUMMA!
Härlig sovmorgon idag, eftersom jag börjar med föreläsning kl 13. Sen blir det lite plugg och sen vidare till Kammarkören för 2:a repet! 
I går kollade jag på "The Social Network". Och den var bra. Förutom att jag tyckte den var lite seg.. Började nämligen sticka i slutet. Hahah.
Sen kom Karm Kral och då blev det lite gammal hederlig mys med tända ljus och vattepajpen. (Och för er som undrar, så luktar det ingenting, annars skulle jag aldrig göra det.. basta)
Jag har mått allmänt bra på senaste tiden. Blev igår dock lite tvär när jag på sms fick tillskickat "Passa dig så du inte blir för lat bara.."
Eftersom jag varit ledig i tisdags. Och HÖRRUDU! Jag är inte lat. Inte för fem öre. Kanske lite bekväm av mig, men inte LAT.
Så mycket av det jag gör i livet är medvetna val, som både försvårar och förvirrar mina dagar.
Inget kaffe, inget kött, inget godis, ingen TV, inga datorspel, inga produkter som stödjer/håller på med djurplågeri(/försök) - Och det är många.. Promenader hit och dit, äta nyttigt OSV. 
Så i vilket avseende du menade att jag var lat, är jag intresserad av att höra hur du tänkte...
Nu lät jag sådär bitter igen. Men att tacka nej till Te hemma hos vänner för att märket är Lipton (djurplågarte)... Är jobbigt! Men jag avstår hellre än att strida mot min egen moral.  Jag kanske är lite bitter.. Men också jävligt stolt över valen jag gör.
DET SÅ! Lagomsverige... Dessutom var jag jävligt snygg i morse när jag kollade mig naken i spegeln....
Hahah.. jaja.. HA DET BÄST!! 
//Ninnej
   

Ovido - Quiz & Flashcards