ninnej

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av ninnej - 18 februari 2011 10:52

God Morgon!


Har varit ganska busy sedan jag senast skrev.. Lämnat ut lite cv'n och redan varit på en jobbintervju. Tänker inte säga var förrän jag blivit erbjuden att provjobba! Haha.. Det blir så pinsamt annars. 


Är ledig idag. Eller.. Har tagit ledigt. Det var så varmt och skönt i sängen.

I kväll kommer Sara, Angie och Loisan hit.. Det kommer bli såååå mysmysmys. Undrar om jag skall köpa lite göttgött att dricka. Eller om jag skiter i det. Vi får se. 

Något gott att äta skall jag nog allt fixa till mina älsklingstjejer... Jo, för vet ni vad? Det är det ni är...!


Rena Karm Kral är här och nu blir det nog lite frökköst. Han var så dum att övertala mig att stanna hemma idag, så du är han allt tvungen att stanna här med mig och mysa!! Mohahha...

(Han skall till och med bjuda mig på sushi.. Stackarn ;))

  

Ovido - Quiz & Flashcards