ninnej

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av ninnej - 9 februari 2011 08:18

Vet ni vad jag gillar?

Att vakna 10 minuter innan larmet ringer. Känna mig utvilad. Känna den svala luften från ett halvöppet fönster, höra gerbilerna prassla i sin bur OCH se hur solen lyser in i lägenheten! 


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! God morgon, säger jag!


Jag somnade med ljuset på igår.

Efter att jag gjort grönsakssoppa (som inte alls var gott..) och städat lägenheten och städas mig själv. Dvs.. Duschat.. Plockat ögonbryn. Ansiktsmask och hårmask och daggmask och allt såntdär man kan göra... Nominommm, säger jag.. 

Jag gosade ner mgi i soffan bland min fårfäll och mitt täcke. Levande ljus, och världens bästa te. 

Läste klart NATTFÅK av Johan Theorin.

Gosh it was scary. 

Jag är ju kanske lite väl mesig när det kommer till sånt.. Men. Jaja..


  


MYCKET bra bok! :)


Nu blir det föreläsning i MK-kronor..! Blir sköjj.. Sen skall jag sitta kvar till evigheternas evighet och plugga Dentala Material i skolan. (Och nu har jag skrivit det här med, så nu MÅSTE jag göra det...)


Ha en BRA dag! 

// Ninnej

Ovido - Quiz & Flashcards