ninnej

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av ninnej - 15 februari 2011 19:01

I helgen fick jag en hel påse full med garn.

Garn som min älskade farfar har kardat och spunnit...!

Ull från min pappa och hans fru's får!

-Får jag känner!




Det kändes tamigfan magiskt att sticka med ett så underbart hantverk. Aldrig har jag varit så nogrann med något som bara var till mig. 

Och titta vad fin den blev :)


Är dock inte helt,helt klar. Den måste vara speciell på alla sätt och vis..!


        



Ni kanske undar vad jag sysslar med eftersom jag inte skrivit på länge... Men jag har inte haft tid.. Bloggen har inte prioriterats. Så mycket annat sköj att göra i dagarna.


Nu har jag BIG TIME huvudvärk, så det blir till att lägga sig på soffan med "Kafka på Stranden" av Haruki Murakami.


Ha det BÄST kära människor <3

Ovido - Quiz & Flashcards