ninnej

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av ninnej - 21 juli 2012 10:20

Eftersom bloggplatsen numera gjort det möjligt att blogga via mobilen så tänker jag ännu en gång försöka komma igång med bloggandet igen.
Man kallar det bloggtorka.
En blogg som torkat ut.
En blogg som saknar innehållet av fuktiga texter. Eller?
Jag vet inte med er men jag blir i alla fall inte särskilt fuktig av att läsa mina inlägg...

Jag skall tydligen passa mig för vad jag skriver, vilka jag skriver om.
Men en sak är säker. Varför skall jag plötsligt yttra mig i politiskt korrekta termer? Varför skall jag, i denna virtuella men samtidigt högst verkliga cybervärld, inte dela med mig av mina politiskt inkorrekta åsikter..?

Här kommer ni sällan skåda inlägg som handlar om dagens outfit om man säger så. Det får resten av landets intressanta modebloggerskor göra.

Detta är min sida. Politiskt korrekt eller inte. Om saker som gör mig irriterad. Saker som gör mig glad. Frågor jag vill ha svar på, och ett och annat vettigt eller mindre vettigt inlägg om min syn på saken.

Inläggen måste få komma spontant, naturligt. Så om det återigen blir frånvaro av fuktiga blogginlägg får ni titta runt på andra fuktframkallande sidor. Jag länkar i så fall till dessa.

I bibelns berättelse om Noahs Ark regnade det i 40 dagar och 40 nätter. En katastrof av just bibliska proportioner.
I Sverige kallar vi det sommar.

Önskar er alla en fuktig sommar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards