ninnej

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av ninnej - 15 juli 2011 13:12

Idag känner jag inte för att skriva så mycket alls faktiskt. Äter frukost och tittar ut igenom fönstret. Springturen fick dra åt skogen (nä, åt helvete faktiskt.. Jag fick det ju att låta som att jag sprang i skogen istället) eftersom det pissregnar. Och inte blire cykeln till jobbet heller. 

MAH! Hade velat röra på skroget idag. Blir lite hemmagjort inomhus då ;)

Nu skrev jag iofs en hel del. OCH HÄR KOMME MER!


Dagarna drar ihop sig inför Karls födelsedag och jag ser jääättemycket fram imot att träffa och fira honom i somriga Strömstad. Det har blivit lite som att komma till mitt sommarparadis eftersom det ju är 5:e sommaren jag åker dit och hälsar på...!

Skall försöka få med mig lite idylliska foton hem så ni kan få se hur bra jag har det där! 


 

Av ninnej - 15 juli 2011 01:29

Ligger som slakt i soffan igen. Behöver varva ned lite efter lååång dag med många mysiga händelser.

Först träffa Mamma, Syrrorna och våran Moster Iriene! 
För min del blev det frukost då vi alla åt på Hard Rock. NACHOS!! DJIISES!

  (Angie och Sara: Franks kan slänga sig i väggen! Nästa gång blir det Hard Rock!

Sen var det ett litet besök på Kanolds Café som ligger vid grönsakstorget. Och DET var verkligen FABULISCIOUS!! Kladdkakan så god och nästan att dö för...! Lokalen urläcker och servitriserna/personalen sötare än all choklad där inne tillsammans!


Sen var det en hel hööööööööööög med jobb på Condeco... Men mysigt det med faktiskt.

Nu skall jag på toa.


 

Ovido - Quiz & Flashcards