ninnej

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av ninnej - 1 juli 2011 15:04







Inte fått så mycket gjort idag som jag velat. Hade t.e.x tänkt att skaffa mig lägenhet. Meeeen... Icke.

Har dock skickat iväg några intresseanmälningar via blocket och boplats.

Två spännande tjejer i ett hus i Mölndal fick mig att skriva ett för långt brev för blockets mailgrej, max 3000 tecken! Haha. Hoppas på svar från dem.


Nåja.. Pratat med Mölndalsbostäder också, men det var inte mycket de kunde göra.


Och nåja igen. Nu skall jag duscha och åka till jobbet!

Vetni? Nytt rekord på löpning idag!!


   

Och såhär ser man ut efteråt :)


 

Mycket bra dag idag med... Miiiiiiiiiihhh. Kram på er.

Av ninnej - 1 juli 2011 02:06

Har i stort sett suttit med Angelica och kollat på tatueringar sedan Sara åkte vid 22-tiden... Och jag blir ju SÅ SUGEN! Haha.. 

               Och sen tittar jag ned på min egen arm där det faktiskt sitter en väldigt fin och personlig sak som jag tycker väldans mycket om.. 


Gud vad fin den är ^^ 


 


Av ninnej - 1 juli 2011 01:51

I morse var det för tidigt för att blogga. 

I morse var jag galet trött för att jag sovit asdåligt och vaknat med ryck i tron om att jag försovit mig.. 

Trots detta och ett tråkigt besked i går kväll som gjorde mig ganska snurrig har jag lyckats ha den bästa dagen på väldigt länge. 

Idag har jag varit tacksam.

                   Tacksam för mycket.

Orkat pallra mig till jobbet och vara busig med gästerna igen.


                           St. Joan of Arc meddelade mig igenom mina Änglakort i går kväll när jag var som mest frustrerad att: Du har naturliga talanger och kvalitéer som kommer inspirera andra att hjälpa dig. 

Och det är jag tacksam för. Tacksam för påminnelse från alla håll om vem jag är och vart jag är på väg. 

Nu tror ni väl att det flippat för mig. Att jag flyttar hem till Märtha Louise och barnen i Norge för att tala med Änglarna.

  Men de tar hand om mig. Och dig. Och de har ibland viktiga saker att säga. Så jag lyssnar.


 


  


Ovido - Quiz & Flashcards