ninnej

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av ninnej - 10 juli 2011 12:07

Somnade igår medan Arn och Knut blev pissade på av den kommande kungen, Knut's farsa.. 

Och nu?

AAAAARGH det är så mycket jag skall hinna med.

  Skall helst hinna handla och städa idag eftersom jag... Jo behöver mat... Men städa eftersom min hyresvärd frågat snällt om jag kan ta några kort på lägenheten..

Men vetni vad? Jag hinner inte det idag heller. I think.

Det är verkligen dumt att jobba kväll. Hela dagarna försvnner och jag hinner inte med ett shajt. 

Dock har jag redan varit uppe en stund och gjort lite grejer... Som att sätta de små gerbilerna i en egen bur så de stora kan få vara ifred.

  Jag tror de höll på att förlora förståndet...!


Och det känns som att jag har hosta på G igen och då tänker jag inte springa idag. Cyklade ju 1,3 mil igår så det får väl räcka för dagen. Slänger i mig lite extra c-vitaminer, slukar frukosten och beger mig till affären.


 

Ovido - Quiz & Flashcards