ninnej

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av ninnej - 13 juli 2011 13:34

God EFTERMIDDAG!

Vaknade vid ett-snåret själv i min säng ingen.

Älsklingen hade redan åkt för att jobba i Strömstad igen. Jag bli smått tokig på detta, jag. Tröööökigt att vara här utan dig, Karl!!


Hursomhelst. Vi var på Harry Potter-premiären igår vid midnatt. Och det var som jag tidigare nämt vääldigt känslosamt. Hahhh.

Innan filmen visade de några "behind the scenes-klipp" eller vad man skall kalla dem, där skådespelarna själva tar farväl av allting. 

Då var det som om en kall hand grep tag om mitt hjärta och tårarna bara forsade fram. INNAN filmen...

Ni kan ju tänka er hur det blev..

Filmen i sig är jag inte redo att prata om.. Fortfarande för känsligt. 


Nåja.

Innan filmen blev det pizza rullo, Mc Donalds-glass och en drink. Alla på olika ställen för att fördriva tiden innan filmen. 

Jag blev ledsen också för att jag inte klätt ut mig när jag verkligen ville... Men UUUHU. Did not. 


   

Ovido - Quiz & Flashcards